هشتمین سالگرد شهدای ‌رسانه برگزار می‌شود
کد خبر: 1331518
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
در بهشت زهرا(س)؛

هشتمین سالگرد شهدای ‌رسانه برگزار می‌شود

گروه جهاد جماسه: هشتمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه با همکاری صداوسیما و با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و خانواده شهدا 14 آذرماه در قطعه شهدای رسانه بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، سعید خال، معاون اجتماعی فرهنگی و روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) گفت: برای هشتمین سال متوالی گرامی داشت یاد و خاطره دلیرمردان عرصه اطلاع رسانی با همکاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در قطعه اصحاب رسانه(قطعه 50) بهشت زهرا(س) و با حضور مسئولان لشکری و کشوری و همچنین خانواده‌های شهدای رسانه و شهروندان تهرانی برگزار می‌گردد.



معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان بهشت زهرا(س) در مورد اهداف برگزاری این مراسم گفت: در حادثه تلخی که روز پانزدهم آذر 1384 برای خانواده بزرگ رسانه‌ای کشور اتفاق افتاد جمعی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری سازمان صداوسیما و چند خبرگزاری کشور بر اثر سقوط هواپیمای   C-130 به شهادت رسیدند و با تقدیم خون خود در راه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی اهمیت رسالت خود را اثبات کردند.



وی افزود: از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم با توجه به همزمانی با روزهای ابتدایی ماه صفر عزاداری برای حضرت سید‌الشهدا(ع) و همچنین پرواز 104 کبوتر به یاد شهدای رسانه و اهدای گل به مزار شهدا با حضور خانواده‌های شهدا می‌باشد.

captcha