برپایی اردوهای دانش‌آموزی برای زیارت مزار شهدا
کد خبر: 1362135
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
از آغاز بهمن‌ماه انجام شد؛

برپایی اردوهای دانش‌آموزی برای زیارت مزار شهدا

گروه جهاد و حماسه: دانش‌آموزان با آغاز بهمن‌ماه، در قالب اردوهای نیم‌روزه به زیارت مزار مطهر شهدای بهشت‌ زهرا(س) می‌روند.




به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان، دور جدید اردوهای نیم‌روزه دانش‌آموزی زیارت مزار مطهر شهدای بهشت زهرا‌(س) با عنوان «سفر آسمانی» از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است.




این برنامه با هدف هویت‌بخشی به نسل نوجوان و آشنایی آنان با سبک زندگی شهدای والامقام اجرا می‌شود و با توجه به اثرپذیری و حساسیت این مقطع سنی، این برنامه به صورت متمرکز برای دانش‌آموزان دوره راهنمایی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان با شرکت در این برنامه به زیارت مزار مطهر شهدا می‌روند و از صحبت‌های راویان سیره شهدا استفاده می‌کنند.



بر اساس اعلام محمد سعادت، رئیس فرهنگسرای رضوان، با توجه به حضور نزدیک به 10 هزار نفری دانش‌آموزان در برنامه‌های قبلی سفر آسمانی، محصولات فاخر و اثربخشی تولید شده است و به دانش‌آموزان شرکت‌کننده اهدا می‌شود که از آن جمله می‌توان دو کتاب «پیک ایثار» و «قلمدان شهید آوینی» را نام برد.



همچنین برای استفاده بیشتر دانش‌آموزان از این فضا، اتوبوسی جهت رفت‌ و آمد آنها با ظاهری متفاوت طراحی شده است و برنامه‌هایی طی مسیر و در داخل اتوبوس اجرا می‌شود.



شایان ذکر است که مدارس علاقه‌مند به شرکت در این برنامه می‌توانند با مراجعه به بخش سفر آسمانی در سایت فرهنگسرای رضوان به آدرس rezvan.farhangsara.ir  یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌های 55201531 و 55202218 دانش‌آموزان خود را ثبت‌نام کنند.

captcha