حضور نمایندگان زنجان در دوره آموزشی «طلیعه حکمت»
کد خبر: 1418677
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳

حضور نمایندگان زنجان در دوره آموزشی «طلیعه حکمت»

گروه اندیشه: مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از اعزام نمایندگان این دانشگاه برای شرکت در دوره متمرکز «طلیعه حکمت» همزمان با تابستان امسال به تهران خبر داد.

سارا صادقی، مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با بیان این‌که در حال حاضر به دلیل برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این تشکل دانشجویی برگزار نمی‌شود، گفت: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «آخرین دغدغه‌های امام خمینی(ره)» در بین دانشجویان دانشگاه زنجان، از جمله برنامه‌هایی به‌شمار می‌رود که پیش از امتحانات در این دانشگاه برگزار شد.
وی افزود: با توجه به این‌که ایام پیش از برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها، با ایام ارتحال امام خمینی(ره) مصادف شده بود، این مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت اندیشه‌ها و افکار امام خمینی(ره) در بین دانشجویان علاقه‌مند این دانشگاه برگزار شد.
مسئول واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان اظهار کرد: علی کوه‌انداز، عباس عزیزخانی و مینا طوماری‌زاده، نفرات اول تا سوم این مسابقه کتاب‌خوانی از بین شرکت‌کنندگان معرفی شده‌اند.
صادقی با بیان این‌که همزمان با تابستان امسال، طرح سراسری «طلیعه حکمت» ویژه دانشجویان عضو بسیج دانشجویی در تهران برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره سیر مطالعاتی شهید‌مطهری بوده و به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: طی گزینش انجام شده در بین دانشجویان فعال این تشکل دانشجویی در دانشگاه زنجان، پنج نفر از نمایندگان زنجان برای حضور در این طرح سراسری به تهران اعزام خواهند شد.
این فعال فرهنگی یادآور شد: علاوه بر این دوره مطالعاتی، در نظر داریم همزمان با آغاز ترم تحصیلی آینده در دانشگاه زنجان، دوره‌های ویژه مطالعات آثار شهید‌مطهری را با حضور اساتید برجسته دانشگاه امام صادق(ع) برگزار کنیم.

captcha