شهیدبهشتی اسلام واقعی را معرفی کرد/ بدعت و تحریف؛ شیوه‌ استکبار
کد خبر: 1422944
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
معاون دادستان کل کشور:

شهیدبهشتی اسلام واقعی را معرفی کرد/ بدعت و تحریف؛ شیوه‌ استکبار

گروه سیاسی: بختیاری با بیان اینکه مبارزه با منافقان و روشنگری تنها کار شهید بهشتی نبود، گفت: این بزرگوار چهره واقعی اسلام اصیل را معرفی و از دستاوردهای اسلام ناب محمدی دفاع و با اسلام آمریکایی مبارزه می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، سیدمرتضی بختیاری، معاون سیاسی ـ امنیتی دادستان کل کشور روز گذشته، ششم تیر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: عملکرد دادگستری خراسان جنوبی جلوه زیبا در سطح دادگستری‌های کل کشور داشته است.

وی با اشاره به پنجم تیر سالروز مبارزه جهانی با مواد مخدر افزود: ‌نیروی انتظامی در این راه 3700 شهید تقدیم انقلاب کرده است و همه ما باید احساس مبارزه با مواد مخدر را در خود داشته باشیم.

شهید بهشتی احاطه کاملی به مسائل کشوری داشت

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: شهید بهشتی به لحاظ شخصیتی یکی از شخصیت‌های استثنایی کشور بود و احاطه کاملی به مسائل کشوری داشت.

بختیاری با بیان اینکه مبارزه با منافقان و روشنگری تنها کار شهید بهشتی نبود، افزود: این بزرگوار چهره واقعی اسلام اصیل را معرفی و از دستاوردهای اسلام ناب محمدی دفاع و با اسلام آمریکایی مبارزه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه اگرچه پرورش و تربیت امثال شهید بهشتی کار سختی است اما خون پاک آن شهید تاکنون مایه دوام انقلاب شده است، گفت: ما نیز باید براساس وعده خداوند مبنی بر پیروزی مسلمانان برکافران و اطاعات از رهبری پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحبش برسانیم.

بختیاری بیان کرد:‌ دشمنان ما سعی در شناسایی این‌گونه افراد داشتند تا آن‌ها را از سر راه بر دارند و با دیدن اینکه نمی‌توانند با وجود دکتر بهشتی به اندیشه‌های انقلاب نفوذ کنند درصدد ترور این شخصیت برآمدند.

معاون دادستان کل کشور یادآور شد: گروهک‌‌های تکفیری و داعش که به جان اسلام افتاده‌اند همان اسلام آمریکایی است که نه تنها به جان شیعه بلکه به جان تمام اسلام افتاده‌اند و با نام مذهب‌ علیه مذهب عمل می‌کنند.

بختیاری با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله که می‌گوید اگر ما به سوریه نمی‌رفتیم و به آنان کمک نمی‌کردیم امروز لبنان در دست داعش قرار داشت، تأکید کرد: بدعت و تحریف از شیوه‌های استکبار است و داعش از محصولات آمریکا به‌شمار می‌آید.

captcha