آرامگاه سعدی غرق در طلیعه انوار سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 2828206
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

آرامگاه سعدی غرق در طلیعه انوار سالگرد پیروزی انقلاب

گروه اجتماعی: مدیر امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی همزمان با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با مشارکت جهاد دانشگاهی فارس در آرامگاه شیخ اجل سعدی شیرازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، پیام غرابی، مدیر امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز، 20 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگی – تاریخی آرامگاه سعدی برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با همکاری مجتمع شبانه‌روزی نا بینایان شوریده شیرازی، گروه ناشنوایان امید فردا و دانش‌آموزان مدرسه گلستان شهرک سعدی به منظور زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل‌های امروز و آینده‌سازان با آرمان‌های این انقلاب برگزار و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

غرابی عنوان کرد: در این برنامه که از روز پنجشنبه، 16 بهمن‌ماه در آرامگاه سعدی برگزار شد و بخش‌هایی از آن نیز همچنان تا پایان ایام دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت، نمایشگاه عکس با موضوع اسناد روز شمار انقلاب با مشارکت امور فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس، نمایش تئاتر از حکایات سعدی، مسابقه نقاشی کودکان با موضوع انقلاب اسلامی و معرفی مکان‌های ارزشمند تاریخی و فرهنگی با اهداء جوایز برگزار می‌شود.

captcha