توزیع ۲۰۰۰ لوح فشرده با عنوان «نکته‌های ناب مهدویت» در شهریار
کد خبر: 3310505
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به همت مؤسسه طلیعه نور کوثر انجام می‌شود؛

توزیع ۲۰۰۰ لوح فشرده با عنوان «نکته‌های ناب مهدویت» در شهریار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با میلاد امام زمان(عج) دوهزار لوح فشرده با عنوان «نکته‌های ناب» با موضوع مهدویت و انتظار از سوی مؤسسه طلیعه نور کوثر شهریار در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

مریم حسین‌لو، مدیر مؤسسه قرآنی طلیعه نور کوثر شهریار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) دوهزار لوح فشرده با عنوان «نکته‌های ناب» پیرامون مهدویت و انتظار امشب، 12 خردادماه توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لوح فشرده فوق حاوی 100 قطعه‌ای نکات ناب سخنرانی‌های سخنران‌های معروف و بزرگان دین است، اظهار کرد: این‌‌ها میان حاضران در مراسم و مجالس و احیاگران امشب در سطح شهریار عرضه می‌شود.

حسین‌لو عنوان کرد: این لوح‌های فشرده با همکاری مؤسسه صافات مشهد تهیه و با حمایت مالی تعدادی از خیران در بخشی از هزینه‌های صرف شده و به همت مؤسه طلیعه نور کوثر تولید شده است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان تمایل به دریافت این لوح فشرده رایگان دارند می‌توانند به مؤسسه طلیعه نور شهریار، خیابان ولی‌عصر(عج)، کوچه شهید حاج اسماعیلی(مانتوسرای نگار) مراجعه کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی طلیعه نور کوثر شهریار با اشاره به اینکه فعالیت فوق در راستای شناخت بیشتر ما از امام زمان(عج) انجام گرفته است، تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند در بخش دیگر از هزینه‌های صرف شده برای تهیه و تولید و توزیع این لوح فشرده همکاری کنند با مؤسسه به شماره 65228328 تماس بگیرند.

captcha