زمان برگزاری آزمون سراسری چهل حدیث رضوی تغییر کرد
کد خبر: 3315539
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

زمان برگزاری آزمون سراسری چهل حدیث رضوی تغییر کرد

گروه هنر: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: زمان برگزاری آزمون سراسری چهل حدیث رضوی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌االمللی قرآن(ایکنا) از قم، حسین محمودی با اشاره به اعلام فراخوان دومین جشنواره ملی محراب از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در خراسان رضوی، اظهار داشت: با توجه به اینکه در فراخوان جشنواره ملی محراب زمان برگزاری آزمون حفظ چهل حدیث، اردبیهشت و خردادماه اعلام شده بود، بدلیل عدم اطلاع رسانی بموقع برخی استان ها و بنا بر درخواست استان ها، آزمون حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی از اول ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

وی با بیان این که این جشنواره با محوریت نقش مساجد در توسعه و ترویج تعالیم و آموزه‌های رضوی در دو بخش نور و سلام در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، گفت: بخش نور با موضوع احادیث حضرت رضا(ع) در دو محور «حفظ چهل حدیث رضوی» و «مفاهیم چهل حدیث رضوی» برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه، برگزاری این آزمون را به صورت اینترنتی عنوان کرد و اظهار داشت: برای حضور در این بخش هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و علاقه‌مندان حفظ و مفاهیم چهل حدیث رضوی می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در آزمون به نشانی اینترنتی www.mehrab8.com مراجعه کنند.

محمودی با بیان این که محور آزمون چهل حدیث رضوی از جزوه چهل حدیث رضوی است، تصریح کرد: به 30 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

captcha