شخصیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3318213
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
فاضلیان:

شخصیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود

گروه سیاسی: رئیس دادگستری استان البرز گفت: تشریح و تبیین افکار شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب را بیمه می‌کند.

احمدفاضلیان، رئیس دادگستری استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، طی سخنانی اظهار کرد: واقعه هفتم تیر و انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست منافقین، اوج کینه‌توزی و دشمنی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.
وی افزود: حادثه هفتم تیر سال 60 حاصل یک جریان ریشه‌دار کینه‌توزانه نسبت به بهترین یاران وفادار امام(ره) و تأثیرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی بود که باید به درستی برای نسل جدید تبیین شود.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بزرگداشت هفتم تیر فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت و سیره زندگی شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش برای نسل جوان، مدیران و مسئولان نظام اسلامی ضروری است، گفت: تشریح و تبیین افکار و الگوهای رفتاری شهید بهشتی برای نسل جوان، انقلاب اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
فاضلیان ادامه داد: متاسفانه چهره شهید بهشتی تا زمانی که زنده بود، مورد هجمه قرار گرفت و عده‌ای کوته فکر در زمان حیات ایشان تهمت‌های ناروایی را به این یار امام(ره) و رهبری وارد کردند، اما شهادت مظلومانه این متفکر برجسته نشان داد که همه این مسایل، نقشه‌ای از سوی قدرت‌های مستکبر برای خدشه‌دار کردن چهره‌های انقلابی است.
رئیس دادگستری استان البرز در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه شهید بهشتی در کنار شهید مطهری دو تئوریسین و متفکر اصلی انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند، گفت: ولایت‌مداری و قانون‌گرایی از نکات محوری مورد نیاز جامعه امروز ایران اسلامی است که این ویژگی‌ها به خوبی در شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی متبلور بود.

captcha