برگزاری جلسات آنلاین آموزشی تلاوت قرآن کریم
کد خبر: 3459098
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

برگزاری جلسات آنلاین آموزشی تلاوت قرآن کریم

گروه فضای مجازی: مسئول گروه تخصصی تلاوت آنلاین از برگزاری جلسات آموزشی تلاوت قرآن آنلاین صوتی در محیط نرم‌افزار اسکایپ خبر داد.

رضا رحمتی، مسئول گروه تخصصی تلاوت آنلاین نرم‌افزار اسکایپ در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی از برگزاری جلسات آموزشی تلاوت قرآن آنلاین صوتی در محیط نرم‌افزار اسکایپ خبر داد و گفت: در این گروه ارتباطات کاربران به صورت صوتی است.

وی ادامه داد: در چندین گروه تلگرامی، برخی از قاریان شهرستانی درخواست داشتند با توجه به اینکه استادی ندارند، گروهی تشکیل دهیم و مشکلات قرائت آن‌ها توسط یک استاد بیان شود تا جهت رفع آن تلاش کنند.

مسئول گروه تخصصی تلاوت آنلاین تأکید کرد: گروه تخصصی تلاوت آنلاین که در نرم‌افزار اسکایپ وجود دارد، در بخش‌های صوت و لحن، مفاهیم و تجوید تلاش می‌کند که خوشبختانه تاکنون با استقبال خوبی از سوی برخی قاریان از سراسر کشور رو به رو شده است.

وی عنوان کرد: هر هفته روزهای جمعه ساعت 20 جلسات آموزشی تلاوت قرآن آنلاین صوتی در محیط نرم افزار اسکایپ برگزار می‌شود، به گونه‌ای که در ابتدا استاد مفاهیم و تجوید، صحبت‌هایی را در خصوص آیاتی که قرار است تلاوت شود، بیان و سپس استاد صوت و لحن صحبت و قرائت می‌کند.

مسئول گروه تخصصی تلاوت آنلاین اضافه کرد: بر این اساس اعضای گروه نیز آیات نورانی قرآن کریم را تلاوت کرده و سپس اساتید مشکلات و معایب تلاوت آن‌ها را به صورت تخصصی و در قالب صوت بیان می‌کند.

رحمتی با اشاره به اساتید جلسات آموزشی تلاوت قرآن آنلاین صوتی در محیط نرم‌افزار اسکایپ، ابراز کرد: رضا روانبخش از زنجان، استاد صوت و لحن و یوسف حلیمی از مشهد استاد مفاهیم و تجوید این گروه آنلاین هستند.

وی با بیان اینکه جلسات آموزشی ویژه بانوان نیز در آینده در این نرم‌افزار برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسئولیت اداره این جلسات آنلاین نیز برعهده اساتید و قاریان برجسته بانو خواهد بود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۱
0
0
سلام علیکم
ببخشید حالا چطور باید تو این جلسه حضور پیدا کرد
من چون در شهری هستم که استاد نیست به این جلسه خیلی احتیاج دارم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۹
0
0
سلام
دست کسانی که زحمت چنین برنامه و جلسه ای رو کشیدن واقعا درد نکنه.
اگه میشه نحوه شرکت در این جلسه رو هم معرفی کنید تا بتونیم ما هم که استاد تو شهرمون نداریم استفاده کنیم.
مریم خسروی
|
Canada
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۵
0
0
سلام وخسته نباشید . اموزش قرائت قرآن برای خانمها هم دارین؟ یا میشه از پایه اموزش دید به سبک استاد عبدالباسط؟ من هیچ اطلاعاتی ندارم اما خیلی دوست دارم اموزش ببینم . اگه بتونین راهنماییم کنین ممنون میشم ازتون
captcha