پایان بررسی لایحه بودجه و برنامه ششم تا اواخر امسال/ اجرای لایحه برجام، سایه جنگ را از سر ملت و کشور کنار زد
کد خبر: 3469742
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
حیدرپور خبر داد:

پایان بررسی لایحه بودجه و برنامه ششم تا اواخر امسال/ اجرای لایحه برجام، سایه جنگ را از سر ملت و کشور کنار زد

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مراحل بررسی لایحه برنامه پنج ساله ششم توسعه انجام شده است، گفت: با توجه به حجم کمی که این لایحه و لایحه بودجه دارد، انتظارداریم بررسی نهایی آن‌ها تا قبل از آغاز تعطیلات مجلس به پایان برسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از شهرضا، عوض حیدرپور، منتخب مردم شهرضا در مجلس شورای‌اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عصر روز گذشته، سوم بهمن‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به آغاز اجرای لایحه برجام، اظهارکرد: این لایحه، سد بزرگی را که بر سر راه اقدامات هسته‌ای و سایر امور اقتصادی ما ایجاد شده بود، برداشت و خدمت بزرگی به مردم و کشور کرد.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه گفت: اجرای لایحه برجام، سایه جنگ را از سر ملت و کشور کنار زد و در آینده باعث رونق در چرخه‌های اقتصادی کشور می‌شود.
منتخب مردم شهرضا در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال 95 به مجلس، گفت: بررسی این لایحه انجام و به کمیسنون تلفیق ارسال شده است واگر پیشنهاد تازه‌ای نباشد تا قبل از پایان سال گزارش آن ارائه می‌شود و اگر پیشنهادی هم باشد بررسی و اظهارنظر در مورد آن به فروردین ماه سال95 موکول خواهد شد.
حیدرپور تصریح کرد: بهمن‌ماه یاد آور نام و یاد امام راحل(ره) و همه شهدایی است که برای دفاع از ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب جان پر ارزش خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
وی اظهار کرد: همراهی دولت و ملت در انتخابات و تمامی امور اجرایی کشور لازم است و باید تلاش کنیم که اوج همدلی و همزبانی را به نمایش بگذاریم و به پیشرفت امور کمک کنیم.

captcha