کدام گروه‌های جدید می‌توانند عضو خانه مطبوعات شوند؟
کد خبر: 3487988
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

کدام گروه‌های جدید می‌توانند عضو خانه مطبوعات شوند؟

گروه اجتماعی: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: خبرنگاران، عکاسان و گرافیستها مطابق اسا‌س‌نامه جدید می‌توانند عضو خانه مطبوعات استان شوند.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از خراسان رضوي، ایسنا نوشت: مجتبی نوربان، مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی اظهار کرد: براساس اساس‌نامه‌ای که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استان تنظیم کرده است و در جلسه مجمع عمومی تصویب شده است؛ خبرنگاران و عکاسان و گرافیستانی که بیمه و رسمی هستند می‌توانند عضو خانه مطبوعات باشند.
وی افزود: طبق اساس‌نامه باید همکاران مطبوعاتی بیمه باشند. کسانی که رسمی هستند به عنوان عضو اصلی تلقی می‌شوند و کسانی که رسمی نیستند عضو افتخاری تلقی می‌شوند و تفاوتی که وجود دارد این است که گروه دوم حق شرکت در انتخابات  مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره را ندارند.
نوریان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت خانه مطبوعات ثبت‌نام خود را انجام دهند.
مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان رضوی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه‌های این مجموعه در سال جدید عنوان کرد: متاسفانه ما در سال جدید با مشکل بودجه روبه‌رو شده‌ایم که به محض حل این مشکل برنامه‌هایی را که از قبل تنظیم کرده‌ایم، اجرایی خواهیم کرد که اطلاع رسانی لازم در این خصوص نیز در همان زمان انجام خواهد شد.
captcha