اجرای طرح «شکوفه طلایی» در بخش کودک نمایشگاه قرآن آغاز شد
کد خبر: 3507491
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
از امروز؛

اجرای طرح «شکوفه طلایی» در بخش کودک نمایشگاه قرآن آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اجرای طرح «شکوفه طلایی» از امروز، 26 خردادماه در بخش کودک بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز شد.

مهدی فاضلی، مسئول بخش کودک بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، گفت: اجرای طرح «شکوفه‌ طلایی» از امروز، 26 خردادماه در بخش کودک نمایشگاه قرآن آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح، هر کودک با دریافت یک کارت می‌تواند در سه موضوع شرکت کند و یک کار هنری در رشته‌های نقاشی، کاشی‌کاری، هنر ماسه یا سه بعدی و حفظ قرآن و اذکار نماز انجام دهد و با تأیید حداقل سه موضوع یک کارت جایزه دریافت کند.

اجرای طرح «شکوفه طلایی» در بخش کودک نمایشگاه قرآن آغاز شد

مسئول بخش کودک بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن بیان کرد: هدف اصلی در بخش کودک احساس خوب و ایجاد خاطره خوش برای کودکان است و این امر می‌تواند اولین گام در آموزش مفاهیم دینی باشد.

وی افزود: تکنیک آموزشی در بخش کودک نمایشگاه قرآن تکنیک «مدرسه باز» است یعنی هر کودک می‌تواند فعالیت مورد علاقه خود را انتخاب کند و لذت ببرد.

یادآور می‌شود، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه قرآن تهران، از ۲۵ خرداد‌ماه کار خود را آغاز کرد و تا ۸ تیر در مصلی امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

captcha