همایش «حسینی» ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌شود
کد خبر: 3536652
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی؛

همایش «حسینی» ویژه کودکان و نوجوانان برپا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همایش «حسینی» ویژه کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه ندای رحمت الهی برپا می‌شود.

محسن دایی‌حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی ندای رحمت الهی کرج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام ماه محرم برنامه‌های متنوع مذهبی برای بزرگسالان در مساجد و هیئات مذهبی انجام می‌شود و به نوعی نقش کودکان در این گونه مراسم کمتر به چشم می‌خورد در همین راستا مؤسسه ندای رحمت الهی همایش حسینی را برگزار می‌کند.
وی تصریح کرد: این همایش که ویژه قرآن‌آموزان نونهال، خردسالان، دانش‌آموزان است در مکان مؤسسه ساعت 9 تا 12 همراه با برنامه‌های متنوع برپا می‌شود.
دایی‌حسینی با تأکید بر اینکه این همایش روز پنجشنبه، 29 مهرماه برپا می‌شود، افزود: در ابتدای این مراسم، قرائت قرآن کریم توسط قرآن‌‌آموزان ممتاز مؤسسه انجام می‌شود و سپس سخنرانی توسط سعید عزیزی درباره وقایع کربلا و شهادت امام حسین(ع) صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم سینه‌زنی به صورت منظم توسط قرآن‌آموزان انجام می‌شود، بیان کرد: همایش حسینی دومین سال است که به بیان اهداف امام حسین(ع) با زبان کودکانه می‌پردازد که امیدواریم در این همایش بتوانیم کودکانی آشنا با قرآن و اهل بیت(ع) تربیت کنیم.
گفتنی است؛ این مراسم در کرج، جاده ملارد، خیابان گلستان 56، (خیابان صاحب‌الزمان)، بعد از چراغ قرمز، پلاک 285 برپا می‌شود.

captcha