برپایی محفل قرآنی با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس
کد خبر: 3562349
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

برپایی محفل قرآنی با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس، 30 دی‌ماه در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بصیری، مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان شیعه و سنی جنوب فارس، پنج‌شنبه، 30 دی‌ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به کار کارشناسی که از حدود چند ماه گذشته طی این جلسه انجام شده است، ادامه داد: این محفل با همکاری ائمه جمعه، مسئولان منطقه‌ای شیعه و سنی و به منظور همکاری بیشتر مراکز قرآنی منطفه اعم از شیعه و سنی برپا خواهد شد.
بصیری اظهار کرد: همچنین هم‌افزایی و ایجاد وحدت و همکاری بیشتر بین مدیران شیعه و سنی منطقه در جنوب فارس و شفاف‌سازی این همکاری، محفل فوق در نظر گرفته شده است.
مدیر مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش بیان کرد: این محفل به صورت نمادین و به منظور ایجاد همکاری بیشتر بین مدیران منطقه در مراکز و مؤسسات قرآنی منطقه انجام می‌شود که با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها و مؤسسات قرآنی منطقه انجام می‌گیرد تا جرقه‌ای باشد برای آغاز این همکاری‌های بیشتر.
وی اظهار کرد: لذا این محفل نورانی با همکاری با دفتر ائمه جمعه شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش و «جمشید جعفرپور»، نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی شهرستا‌ن‌های فوق و سایر مسئولان و فرماندهان و بخشدار‌های منطقه گراش، لار و خنج و «انصاری»، مدیر مدرسه علمیه امام شافعی شهر عوض، برگزار می‌شود.
بصیری با اشاره به حضور «حسن محمدی»، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در این محفل، ادامه داد: طی این مراسم دو نفر از قراء و حفاظ اهل‌سنت به اجرای برنامه می‌پردازند و در ادامه نیز «مجتبی ‌فر‌د‌فانی»، حافظ بین‌المللی قرآن به ارائه محفوظات می‌پردازد.
وی عنوان کرد: از دیگر قراء این جلسه «عبدالحمید قریب‌نواز» و «سیدذبیح‌الله سعادت» از قاریان استان فارس آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کنند. همچنین این محفل انس با قرآن پنج‌شنبه، 30 دی‌ماه ساعت 20 در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان گراش معروف به سالن شوری برپا می‌شود. همچنین شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
یادآور می‌شود، مجمع‌القرآن فاطمیون در شهرستان گراش، بلوار خلیج فارس، خیابان جنب کاشی و سرامیک خوشخو قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۲۴۴۵۴۴۵ – ۰۷۱ تماس بگیرند. پایگاه اینترنتی مؤسسه نیز به نشانی mqfg.ir قرار دارد.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۵۶
0
1
برپایی این محافل بیشتر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۷
0
0
برپایی این محافل اقدامی خوب و ارزشمند است
captcha