بازدید مسئول سابق جشنواره و نمايشگاه تسنيم از دوره پنجم+ عکس
کد خبر: 3563367
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

بازدید مسئول سابق جشنواره و نمايشگاه تسنيم از دوره پنجم+ عکس

کانون خبرنگاران نبأ: شهردار منطقه 13 در بازدید از جشنواره تسنیم با اشاره به رویکرد شهرداری تهران در حمایت از اقشار مختلف و آسیب‌دیده جامعه و به‌ویژه زنان سرپرست خانوار، برگزاری چنین جشنواره‌هایی را در شناسایی استعدادهای بانوان و رشد آنان ارزشمند دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 به اتفاق مسئولان ارشد با حضور در پنجمين جشنواره و نمايشگاه تسنيم ضمن آشنایی با آخرین طرح‌ها، پروژه‌ها و ابتکارات ارائه شده به جشنواره تسنیم، از غرفه مدل‌های لباس ایرانی و اسلامی و خانه‌های تسنیم مناطق 22 گانه بازدید کرد.
وی در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه مد و لباس تسنیم، گفت: جشنواره تسنیم هر ساله با رویکرد محله‌محوری و به‌منظور شناسایی و توسعه توانمندی‌ها و قابلیت‌های اجتماعی بانوان و ترویج و ترغیب مشارکت‌های محلی، برگزار می‌شود و در این راستا توانمندی‌های بانوان در زمینه فرهنگی، هنری و همیاری‌های اجتماعی محلی شناسایی و معرفی می‌شود.
معدنی‌پور جشنواره تسنیم را فرصتی برای کشف استعدادهای بانوان در محلات عنوان کرد و حمایت شهرداری از زنان سرپرست خانوار در برگزاری این جشنواره را حرکتی ارزشمند دانست.
در پنجمين جشنواره و نمايشگاه تسنيم که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، شهردار منطقه 13، مديركل امور بانوان شهرداری تهران، مدیر ستاد توانمندسازی بانوان در روز چهارشنبه، 22 دی‌ماه افتتاح و رسما اغاز به کار کرد؛ توليدات بانوان 354 محله تهران در قالب 60 غرفه در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.
اين نمايشگاه تا 29 دی‌ماه از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمايشگاه‌های شهرداری تهران واقع در بوستان گفت‌وگو پذيرای شهروندان تهرانی است.








هاله حاتمی
captcha