سیاست‌های کلی و حوزه‌ای برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی نهایی شد
کد خبر: 3563505
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
در دومین جلسه کمیته تدوین؛

سیاست‌های کلی و حوزه‌ای برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی نهایی شد

گروه دانشگاه: دومین جلسه کمیته تدوین برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی، با حضور سیدحمیدرضا طیبی برگزار و سیاست‌های کلی و حوزه‌ای برنامه ششم جهاد نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، دومین جلسه کمیته تدوین برنامه ششم توسعه جهاددانشگاهی، با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رئیس این نهاد برگزار و سیاست‌های کلی و حوزه‌ای برنامه ششم جهاد نهایی شد.
بنا بر این گزارش، سیدسعید هاشمی، سرپرست معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در حاشیه دومین جلسه کمیته تدوین برنامه ششم توسعه این نهاد، که با حضور سیدحمیدرضا طیبی، رییس این نهاد و محمدرضا پورعابدی، سیدسعید هاشمی، سعید پورعلی، بهروز بادکو، محمدصادق بیجندی، سیدمهدی طبایی، مسعود میرزرگر، ایرج فیضی، سیدمهدی سجادی‌فر و سایر اعضای کمیته در دفتر مرکزی جهاد برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با محوریت بحث روی سیاست‌های کلی و حوزه‌ای که در جلسات قبلی این کمیته مطرح شده بود، برگزار شد. 
وی گفت: در این جلسه  کمیته به بازنگری سیاست‌های کلی و حوزه‌ای پرداخت و مباحث نهایی شد. در ادامه نیز باید مجموعه‌ها اهداف مجموعه جهاد دانشگاهی و حوزه خود را ارایه دهند تا این سیاست‌های پس از نهایی شدن برای صف ارسال شود.
هاشمی در ادامه تصریح کرد: باید توجه داشت که اهداف و برنامه‌ها باید براساس ماموریت، چشم انداز، نقش جهاد دانشگاهی در نقشه جامع علمی کشور و ماموریت‌های هفت‌گانه‌ای که به این نهاد واگذار شده است، مشخص گردد.
سرپرست معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در پایان تصریح کرد: پس از انجام کارها در شورای بخشی و کمیته تلفیق سیاست‌ها و اهداف برای شورای علمی و سپس هیأت علمی ارسال می‌شود.
وی در رابطه با زمان نهایی شدن تدوین برنامه و اجرای آن گفت: طبق زمان‌بندی در نظر گرفته شده باید تمام اهداف و برنامه‌ها تا پایان سال جاری تدوین و از ابتدای سال 1396 اجرای آن به مدت 5 سال آغاز شود.
captcha