فرهنگ قرآنی در نسل جدید انقلاب نهادینه شود
کد خبر: 3563761
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
رئیس تبلیغات اسلامی میناب:

فرهنگ قرآنی در نسل جدید انقلاب نهادینه شود

گروه فرهنگی: رئیس تبلیغات اسلامی میناب گفت: تدبر در قرآن کریم به‌ویژه از سوی نسل جوان و نوجوان بسیار مورد اهمیت است زیرا فرهنگ قرآنی باید در نسل جدید انقلاب نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بنی خزایی  امروز 28 دی ماه، در جمع خبرنگاران، افزود: بیش از 40 خانه قرآن روستایی در روستاهای پرجمعیت دایر است که در طول سال برای سنین مختلف برنامه های قرآنی  برگزار می کند و مورد استقبال مردم بخصوص جوانان و نوجوانان می باشد و  با همکاری روحانیون مستقر در مساجد و حسینه های روستا های این شهرستان جلسات قرآنی با کیفیت خاصی در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب هدف از برگزاری کلاس های قرآنی را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و انس و الفت گرفتن جوانان با فرهنگ قرآنی در جامعه برشمرد و افزود: باید در نهادینه کردن این فرهنگ ناب در بین نسل جدید انقلاب تلاش کنیم.

بنی خزاعی تصریح کرد: اگر همه مردم در طول زندگی روزمره فقط یک صفحه قرآن بخوانند این امر  به صورت یک فرهنگ در زندگی ما نهادینه می‌شود، اما برای کامل شدن ایمان و برای نورانی شدن خانه‌هایمان قرآن بخوانیم تا فرزندانمان نیز از ما یاد بگیرند و با کلام الهی مانوس شوند.

captcha