برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه روستائیان و عشایر گیلان
کد خبر: 3563779
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه روستائیان و عشایر گیلان

مسئول کمیته روستایی، عشایری ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری ۲۶ اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: حجت الاسلام علی اصغر جهانی، مسئول کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر گیلان گفت: همزمان با دهه فجر بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در گروه سنی ۱۲ تا ۲۸ سال و در ۶ رشته برگزار می شود افزود: این مسابقات در بخش خواهران در رشته های حفظ کل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و مفاهیم(جلد دوم تفسیر نمونه)برگزار می شود.
حجت الاسلام جهانی ادامه داد: برادران علاوه بر رشته های ذکر شده به جزء مفاهیم در دو رشته قرائت و اذان نیز شرکت خواهند کرد.
وی احیای آموزه های دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات اعلام و اذعان کرد: علاقمندان تا ۵ بهمن فرصت دارند جهت ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.
حجت الاسلام جهانی اذعان کرد: مسابقات قرآنی از شاخص ترین برنامه های کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر گیلان است که هر ساله با استقبال خوب روستائیان استان برگزار می شود.

captcha