مردم اراک با رهبری دیدار می‌کنند
کد خبر: 3576561
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

مردم اراک با رهبری دیدار می‌کنند

گروه اجتماعی: 450 نفر از مردم اراک در شب شهادت حضرت فاطمه(س) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، 450 نفر از مردم شهرستان اراک چهارشنبه، 11 اسفندماه در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند. 
حجت‌الاسلام سعید عطاءاللهی، کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه اراک، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: اعزام مردم شریف اراک به منظور دیدار با رهبری چندین سال است که به همت مسجد المهدی(عج) اراک در حال اجرا است و دو سال است که اوقاف نیز با این مسجد همکاری می‌کند. 
وی بابیان اینکه 11 اتوبوس برای اعزام مشتاقان دیدار با رهبری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: ظرفیت ما برای این دیدار 450 نفر است و تاکنون نزدیک به 400 نفر ثبت‌نام کرده‌اند برای افزایش سهمیه مشکلی نداریم اما نیاز به هماهنگی با بیت رهبری دارد که بعید می‌دانم با توجه به کثرت اعزام‌ها مورد موافقت قرار گیرد، در صورت لزوم درخواست افزایش سهمیه را مطرح خواهیم کرد. 
عطاءاللهی آخرین مهلت ثبت‌نام  برای دیدار با رهبری را 9 اسفند عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به مسجد امام المهدی(عج) اراک مراجعه کنند، کاروان دیدار با محبوب دل‌ها صبح روز چهارشنبه، 11 اسفند همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) اعزام می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
nashenas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۳
0
0
سلام مسجد امام مهدی کجاست؟
زائر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۳۹
0
0
مسجد امام مهدی(عج) ابتدای خیابان دانشگاه اراک
captcha