ورود کاروان شوق تلاوت به کربلای معلی + عکس
کد خبر: 3579087
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

ورود کاروان شوق تلاوت به کربلای معلی + عکس

گروه مسابقات: کاروان متسابقان و داوران مسابقات شوق تلاوت، متشکل از 28 نوجوان قاری و اساتید قرآنی به کربلای معلی وارد شد و در مجمع العلقمی للزائرین، وابسته به عتبه عباسیه(ع) اسکان یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کربلا، کاروان متسابقان و داوران مسابقات شوق تلاوت، ساعات پایانی شب گذشته، 9 اسفندماه وارد نجف اشرف شد و بلافاصله به کربلای معلی، محل برگزاری فینال مسابقات شوق تلاوت، منتقل شد.
براساس این گزارش، در این کاروان 28 نوجوان قاری حضور دارند که در چهار سبک مصطفی اسماعیل، شحات، منشاوی و عبدالباسط به رقابت خواهند پرداخت. متسابقان از شهرهای زاهدان، تبریز، قزوین،‌ کاشان، شهرکرد، ساری و مشهد هستند.
کاروان فینال دومین دوره از رقابت‌ها با همراهی اساتید قرآنی نظیر مهدی قره‌شیخ‌لو، غلامرضا شاه‌میوه، حسن ربیعیان جهت داوری وارد کربلا شد و قرار است از ظهر امروز رقابت‌ها به صورت تکرار تلاوت‌های دور مقدماتی و نیمه‌نهایی اجرا شود که نتایج آن در برتری قراء اثرگذار است.
یادآور می‌شود، مسابقات شوق تلاوت زیر نظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت جمعی از موسسات استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و مسابقات فینال و اختتامیه آن به میزبانی تولیت عتبه مقدس حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود.
مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات شوق تلاوت، آذرماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد.

ورود کاروان شوق تلاوت به کربلای معلی + عکس

شوق تلاوت
captcha