رقابت بیش از 500 متسابق نیروی انتظامی در مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3579211
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
سردار شعبانی ساروئی خبر داد:

رقابت بیش از 500 متسابق نیروی انتظامی در مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ناجا اسفند ماه سال جاری با حضور بیش از 500 نفر برگزار می‌شود.

سردار شعبانی ساروئی، دبیر اجرایی مسابقات قرآن‌ ناجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار حاکمیت قرآن در جهان اسلام  است، نیروی انتظامی نیز به عنوان یک سازمان انقلابی مهمترین رسالت خود را در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی قرار داده است؛ بر این اساس ناجا نیز هر دو سال مسابقات سراسری قرآن را در بین آقایان و بانوان شاغل برگزار می‌کند که این دوره در روزهای 15 و 16 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در 10 رشته برای آقایان شامل قرائت ترتیل، اذان، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء،  حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، درک مفاهیم، نکات تفسیری سطح یک و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح 2 بین کارکنان پایور مرد و کارکنان وظیفه و همچنین 9 رشته برای کارکنان پایور از میان بانوان برگزار خواهد شد.
شعبانی ساروئی اظهار کرد: امسال، جوایز ارزنده‌ای برای نفرات برتر پیش‌بینی شده است که علاوه بر هدایایی نقدی، نفرات برتر به مسابقات سراسری قرآن‌ نیروهای مسلح نیز راه خواهند یافت.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا در خصوص نحوه انتخاب شرکت کنندگان و چگونگی راهیابی آنها به مرحله نهایی مسابقات قرآن ناجا، تاکید کرد: افراد برای راهیابی به مرحله نهایی باید ابتدا در مراحل مقدماتی، استانی و منطقه‌ای شرکت می‌کردند، ضمن اینکه نفرات برتر دوره قبل نیز اجازه شرکت در مرحله نهایی را دارند.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقه با حضور بیش از 500 نفر از کارکنان پایور و وظیفه با قضاوت 26 نفر از داوران بین‌المللی برگزار خواهد شد.
captcha