مولودخوانی و ختم قرآن در مسجد در لحظات تحویل سال نو
کد خبر: 3579222
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

مولودخوانی و ختم قرآن در مسجد در لحظات تحویل سال نو

مدیرکانون فرهنگی هنری نبوت مسجد ولی محمد آخوند دیه جی روستای گامیشلی گفت: قبل از سال تحویل با همکاری اعضای کانون مسجد را تمیز می کنیم و موقع سال تحویل نیز مولودخوانی و ختم قرآن داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: زلیخا اونق، مدیرکانون نبوت مسجد ولی محمد آخوند دیه جی روستای گامیشلی در آستانه فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: تمام تلاش ما این است تا برنامه ها را طبق مناسبت ها و اعیادی که در تقویم داریم، انجام دهیم و در همین رابطه با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، غبارروبی مسجد را با حضور اعضا و هیئت امنا انجام می دهیم.
وی افزود: مسابقه قرآن، خواندن نماز تراویح و ختم قرآن از جمله این برنامه ها بود و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.
اونق بیان کرد: برای پر کردن اوقات فراغت نیز کلاس های قرآن، احکام، تجوید و... گذاشتیم و از 2 نفر از خواهران که موفق به ختم قرآن کریم شدند، با همکاری سازمان تبلیغات تقدیر شد.
وی ادامه داد: همچنین با فرارسیدن عید سعید قربان یاد و خاطره تمام حجاج و شهدا حادثه منا گرامی داشته شد و برای شادی روح آنان ختم تسبیح و صلوات و ختم قرآن داشتیم.
اونق گفت: با فرارسیدن ماه محرم در تاسوعا و عاشورای حسینی و اربعین حسینی با همکاری اعضا کانون و هیئت امنا مسجد، آش نذری پخته و بین همسایه ها پخش کردیم و همچنین ختم قرآن نیز برگزار شد.
وی برگزاری مسابقه دانش آموزی به مناسبت 13 آبان، مولود خوانی و اجرای تواشیح به مناسبت هفته وحدت و مسابقه قرآن، برگزاری مسابقه ادبیات داستانی قرآن و عترت به یاد فرماندار فقید شهرستان بندرترکمن، شهید مرجان نازقلیچی و حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از دیگر اقدامات و برنامه های کانون فرهنگی هنری نبوت برشمرد.
اونق گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهید نیز برنامه هایی پیش بینی شده است، سرزدن به خانواده شهدا و جانبازان از برنامه های در این روز خواهد بود.

captcha