فراخوان «مسابقات ملی قرآن سروش وحی»
کد خبر: 3579255
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

فراخوان «مسابقات ملی قرآن سروش وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فراخوان نخستین دوره فنی «مسابقات ملی قرآن سروش وحی» با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره اعلام شد.

ابراهیم الهی، دبیر اجرایی مسابقات ملی قرآن سروش وحی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره فنی «مسابقات ملی قرآن سروش وحی» با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره همراه با درک و فهم معانی آیات در رشته‌های تحقیق، تدویر و تحدیر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این مسابقات با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ قرآن‌کریم و انس هر چه بیشتر عموم با قرآن‌کریم در آبان‌ماه سال 96 برگزار می‌شود.  
الهی افزود: این مسابقات ویژه گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام تا تاریخ 20 اسفندماه به سایت www.sjvahy.ir مراجعه کنند.
الهی در پایان خاطرنشان کرد: رونمایی پوستر این دوره از مسابقات در محفل نورانی که با حضور قاریان، حافظان، مداحان و خادمان در روز پنجشنبه، 12 اسفندماه انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ این مسابقات با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ناحیه سپاه سلمان مشهد و معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطقه 11 برگزار می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلمان شیخی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۲
0
0
با سلام و سپاس ، لطفا اطلاعات بیشتری را از این مسابقات نشر بدهید
تشکر از آقای الهی دبیر محترم
سلمان شیخی از اهواز
captcha