ضرورت تبیین تهدیدهای فضای مجازی برای خانواده‌ها
کد خبر: 3579418
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

ضرورت تبیین تهدیدهای فضای مجازی برای خانواده‌ها

گروه اجتماعی: مدیر مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه قزوین گفت: امروزه متأسفانه فضای مجازی رقیب خانواده شده و تبلیغ گسترده ولنگاری در این فضا طوفان آسیب‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالقاسمی، امروز در نشست در مسیر زندگی که در سالن اجتماعات این مرکز حوزه علمیه قزوین برگزار شد، به تأثیرات شبکه‌های مجازی در جامعه و خانواده اشاره و اظهار کرد: دشمنان و در رأس آن استکبار جهانی می‌خواهند با ترویج بی‌بندوباری در جامعه، مسلمانان را در درون بی‌هویت ساخته و به اهداف خود برسد.
مدیر مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خیانت زن و شوهر و از بین بردن قبح ارتباط دختر و پسر و درست کردن فضای آلوده از اهداف اصلی این رسانه‌ها است.
وی افزود: متأسفانه تبعاتی که بدحجابی برای جامعه در پی دارد، افزایش ترویج فرهنگ غربی، بی‌بندوباری در جامعه، افزایش از هم گسیختگی خانواده‌ها و آمار طلاق در جامعه است.
 حجت‌الاسلام ابوالقاسمی به نقش مهم همسرداری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز خانواده در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بالا و ارزشمندی برخوردار بوده ولی این جایگاه در کشورهای غربی بسیار متزلزل است.
وی عنوان کرد: نقش همسرداری و چگونگی درست زندگی کردن در خانواده‌های امروز به‌خوبی نقش فعالی را ایفا نموده، ولی باید بتوانیم بیشتر به مهر، محبت و اخلاق حسنه در خانه و خانواده بپردازیم.
منبع: حوزه علمیه قزوین

captcha