برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» توسط جهاددانشگاهی همدان
کد خبر: 3579422
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» توسط جهاددانشگاهی همدان

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «زنی از تبار الوند» در سطح دانشگاه‌ها، مؤسسات و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

فاطمه عزیزی‌هرمز، مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی همدان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، افزود: کتاب زنی از تبار الوند مجموعه‌ای از خاطرات و زندگی‌نامه مرحومه مرضیه حدیدچی معروف به دباغ است که به قلم مونا اسکندری بانوی نویسنده همدانی به رشته تحریر درآمده است.
وی اضافه کرد: این مسابقه توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و با همکاری اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری، معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می‌شود.
عزیزی‌هرمز ادامه داد: دانشگاه‌های بوعلی‌سینا، علوم پزشکی، آزاد اسلامی واحد همدان، صنعتی، پیام‌نور، نهاوند، مؤسسه‌های آموزش عالی جهاددانشگاهی، گنجنامه، الوند، عمران و توسعه، دانشکده‌های زینب کبری(س)، شهید جباریان، شهید مقصودی، شهید باهنر، شهید مفتح و دانشگاه‌های علمی کاربردی در برگزاری این مسابقه مشارکت دارند.
وی با اشاره به تخفیف 60 درصدی برای تهیه کتاب به دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان از کتاب زنی از تبار الوند استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود مسابقه با تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان برگزار شود.
مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی همدان ادامه داد:  این کتاب توسط ناشر همدانی نیز به چاپ رسیده و برای تهیه کتاب، چاپ مجدد صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه همدان، نماینده امام خمینی (ره) در دیدار تاریخی با گورباچف و نمایندگی مجلس شورای اسلامی از جمله فعالیت‌های این بانوی مبارز و انقلابی بوده است.
عزیزی‌هرمز یادآور شد: این مسابقه با هدف آشنایی نسل جوان با شخصیت کم‌نظیر خانم دباغ، 15 اسفندماه امسال به صورت هماهنگ در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
captcha