ورود کاروان شوق تلاوت به کربلای معلی
کد خبر: 3579427
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

ورود کاروان شوق تلاوت به کربلای معلی

گروه فعالیت‌های قرآنی: کاروان متسابقان و داوران مسابقات شوق تلاوت، متشکل از 28 نوجوان قاری و اساتید قرآنی به کربلای معلی وارد شد و در مجمع العلقمی للزائرین، وابسته به عتبه عباسیه (ع) اسکان یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، کاروان متسابقان و داوران مسابقات شوق تلاوت، ساعات پایانی شب گذشته، 9 اسفندماه وارد نجف اشرف و بلافاصله به کربلای معلی، محل برگزاری فینال مسابقات شوق تلاوت، منتقل شد.
در این کاروان 28 نوجوان قاری حضور دارند که در چهار سبک مصطفی اسماعیل، شحات، منشاوی و عبدالباسط به رقابت خواهند پرداخت این در حالی است که 7 تن از این تعداد از نوجوانان قزوینی هستند.
کاروان فینال دومین دوره از رقابت‌ها با همراهی اساتید قرآنی نظیر مهدی قره‌شیخ‌لو، غلامرضا شاه‌میوه، حسن ربیعیان جهت داوری وارد کربلا شد و قرار است از ظهر امروز رقابت‌ها به صورت تکرار تلاوت‌های دور مقدماتی و نیمه‌نهایی اجرا شود که نتایج آن در برتری قراء اثرگذار است.
یادآور می‌شود، مسابقات شوق تلاوت زیر نظر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت جمعی از موسسات استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و مسابقات فینال و اختتامیه آن به میزبانی تولیت عتبه مقدس حضرت عباس(ع) برگزار می‌شود.
captcha