امروزه نباید از رفتار و زندگی اهل بیت(ع) دور شویم
کد خبر: 3579432
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

امروزه نباید از رفتار و زندگی اهل بیت(ع) دور شویم

گروه معارف: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امروز نباید از رفتار و زندگی اهل بیت(ع) دور شویم و شیوه زندگی ائمه(ع) را در زندگی بکار بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسفی نیا، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار اسلام پرداخت و افزود: حضرت زهرا(س) دارای عصمت بوده و معصوم هستند و جایگاه ایشان در مقام رسالت، نبوت و امامت است.
وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) مادر ولایت هستند، افزود: ویژگی‌های رفتاری و کردار حضرت زهرا(س)  در همسر داری، درس‌هایی برای زندگی ما هستند که باید از آن‌ها الگوبرداری کنیم.
حجت‌الاسلام یوسفی نیا یکی از ویژگی‌های رفتاری حضرت زهرا(س) را احترام به والدین بیان و تصریح کرد: ایشان همواره پیامبر عظیم الشان اسلام را رسول‌الله به زبان می‌آوردند.
وی با اشاره به شیوه همسرداری  حضرت زهرا(س) گفت: امام علی(ع) حضرت زهرا(س) را بهترین یاری کننده در راه اطاعت از خدا می‌دانست.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ویژگی دیگر حضرت زهرا(س) را تربیت فرزندان با احکام دین اسلام بیان نمود و افزود: امروز نباید از رفتار و زندگی اهل بیت(ع) دور شویم و شیوه زندگی ائمه(ع) را در زندگی بکار بگیریم.
captcha