قرآن عزت و و بزرگی را در پرتو روشنایی به انسان می‌بخشد
کد خبر: 3579435
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

قرآن عزت و و بزرگی را در پرتو روشنایی به انسان می‌بخشد

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری کردستانی قرآن با اشاره به اینکه دوای درد دل‌های بیمار است، گفت: خوشبختی، کرامت، عزت و بزرگی را در پرتو رروشنایی‌اش به انسا‌ها می‌بخشد و او را از بیماری گناه و نافرمانی در جامعه مصون نگه می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اسعد نادری، قاری کردستانی دیروز، 9 اسفندماه در کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم که با حضور قاریان و فعالان و مربیان خانه‌های نور در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم بهترین و کامل‌ترین کتاب جهان بینی برای ما مسلمانان است، چراکه بعضی افراد به خاطر عدم جهان‌بینی صحیح گمراه می‌شوند و ما در سایه این جهان‌بینی کلام الهی به رستگاری می‌رسیم.

وی با اشاره به اینکه قرآن دوای درد دل‌های بیمار است، افزود: خوشبختی، کرامت، عزت و بزرگی را در پرتو رروشنایی‌اش به انسا‌ها می‌بخشد و او را از بیماری گناه و نافرمانی در جامعه مصون نگه می‌دارد.

نادری با تأکید بر اینکه همه ما در مسیر فهم و تدبر قرآن کریم در حد وسع و توان خویش قدم‌هایی برداریم، اعلام کرد: تدبر در این کتاب آسمانی ما را از مشکلات و مصائب دور می‌کند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تعلم قرآن، دارای فضیلت‌های زیادی بوده که در آیات و احادیث فراوان به آن اشاره شده است، اعلام کرد: در آیات متعددی از قرآن کریم هم بر ضرورت تدبر تاکید شده، بنابراین خداوند از ما می‌خواهد هر آیه‌ای را که تلاوت می‌کنیم به عاقبت امر و نهی آن توجه و تدبر کنیم.

نادری در پایان یادآور شد: امیدواریم فرهنگ قرآنی بیشتر از گذشته در سراسر جامعه اسلامی، به خصوص در سطح کردستان فراگیر شود و روز به روز شاهد پیشرفت در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی باشیم.

captcha