تلاوت دلنشین دانش‌آموز کانادایی در حاشیه مسابقات قرآن + دانلود
کد خبر: 3592494
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

تلاوت دلنشین دانش‌آموز کانادایی در حاشیه مسابقات قرآن + دانلود

گروه بین‌الملل: دانش‌آموز 12 ساله کانادایی که قرائت و حفظ قرآن را در سن پنج سالگی شروع کرده است، موفقیت خود را حاصل زحمات پدر خود عنوان و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید در حاشیه مسابقات ایران، لحظاتی روحانی خلق کرد.

تلاوتی دلنشین از دانش‌آموز کانادایی در حاشیه مسابقات قرآن ایران
«محمد منوف حسین»، نماینده کشور کانادا در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان در ایران طی گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: حفظ و قرائت قرآن را در سن پنج سالگی تحت تعلیم پدرم که قاری و حافظ قرآن است، شروع کردم و در مدت چهار سال موفق به حفظ کل قرآن شدم.
وی موفقیت خود را حاصل تلاش‌های پدر و تشویق مادر عنوان کرد و گفت: پدرم برای آشنایی من با قرآن و یادگیری آن زحمات زیادی متحمل شده است و حضور در مسابقات بین‌المللی را مدیون تلاش‌های او هستم.
محمد که اصالتاً از کشور بنگلادش است، فعالیت‌های قرآنی در کانادا را محدود خواند و افزود: در مدارس دولتی اجازه برگزاری نماز جماعت را داریم اما فعالیت‌های قرآنی محدود بوده و به‌صورت خصوصی برگزار می‌شود.
پدر محمد که او را در این دوره رقابت‌ها همراهی می‌کند، مسابقات دانش‌آموزی را بسیار سودمند توصیف کرد و گفت: این مسابقات انگیزه‌ای برای دانش‌آموزان است تا علاوه بر نشان دادن توانمندی‌های خود، انگیزه‌ای برای پیشرفت پیدا کنند.
وی به همه والدین توصیه کرد برای تضمین هدایت کودکان خود به راه راست، آن‌ها را با قرآن آشنا کرده و انس دهند.
محمد تلاوت کوتاه و دلنشینی در حاشیه مسابقات اجرا کرد که در ادامه تقدیم می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha