برگزاری دهمین مرحله توانمندسازی کارشناسان قرآنی سازمان تبلیغات
کد خبر: 3593949
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

برگزاری دهمین مرحله توانمندسازی کارشناسان قرآنی سازمان تبلیغات

گروه فعالیت‌های قرآنی: دهمین مرحله بیست و چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان و رابطان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین مرحله توانمندسازی کارشناسان قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دهمین مرحله از بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت‌‌ماه جاری در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

در این مرحله از بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان قرآنی کشور تعداد 40 نفر از کارشناسان و رابطان قرآنی استان‌های خوزستان و گلستان حضور دارند که طی دو روز، آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین، بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور در ۱۱ نوبت دو روزه برگزار می‌شود و طی این دو روز نیز برنامه‌های توجیهی و آموزشی ویژه کارشناسان و رابطان اجرا می‌شود تا ایشان با طرح‌ها و سیاست‌های جدید سازمان آشنا شوند.
این دوره آموزشی به عنوان دوره ضمن خدمت کارشناسان و رابطان قرآنی سازمان محسوب می‌شود که در پایان برگزاری نیز ضمن اینکه گذراندن دوره در پرونده ایشان ثبت خواهد شد، به هر یک از این کارشناسان گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.
یادآور می‌شود،‌ بیست و چهارمین دوره آموزشی کارشناسان و رابطان قرآنی سراسر کشور طی ۱۱ مرحله از دی‌ماه سال ۹۵ تا اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۴
1
0
برگزاری این جلسه‌ها باعث ارتقاء کارشناسان می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵
0
0
این تبادل نظر و تجربیات سبب ارتقاء کارشناسان قرآنی می‌شود
captcha