آموزش بیش از ۱۴ هزار قرآن‌آموز در استان یزد
کد خبر: 3593999
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

آموزش بیش از ۱۴ هزار قرآن‌آموز در استان یزد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم در سال گذشته در استان یزد گفت: بیش از ۱۴ هزار در کلاس های قرآن کریم در استان یزد آموزش دیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شبستان نوشت: حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم گفت: ما در برنامه های خود برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم را داشته ایم که در سال گذشته تعداد 14 هزار و 10 نفر در این دوره ها شرکت کردند.
وی افزود: این دوره ها در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد که تعداد سه هزار و 847 نفر از برادران و ۱۰ هزار و 163 نفر از خواهران در این دوره ها شرکت کردند و آموزش دیدند.
مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این برنامه ها در چهار بخش بود که آموزش عمومی، متوسطه و تخصصی و تفسیر قرآن کریم و تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در این راستا تعداد کلاس هایی که در برنامه آموزش عمومی تفسیر قران کریم برگزار شد تعداد 38 کلاس بود و بیش از یک هزار و 28نفر در این کلاس های شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این برنامه ها ما از ظرفیت های مختلف استفاده کردیم که تعداد 58 موسسه قرآنی و 19 قرآن شهری و 71 خانه قرآن روستایی از جمله این ظرفیت ها بوده که کلاس های قرآنی نیز از این طریق انجام شد.
captcha