مجلس بزرگداشت استاد سهراب کبیری در مسجدالنبی شهرکرد برگزار می شود
کد خبر: 3594312
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
پرتوی خبر داد:

مجلس بزرگداشت استاد سهراب کبیری در مسجدالنبی شهرکرد برگزار می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم سهراب کبیری استاد و قاری فقید قرآن کریم در مسجدالنبی شهرکرد خبر داد.

مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت استاد سهراب کبیری روز چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالنبی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه استاد کبیری کلاس‌های قرآن در مسجدالنبی شهرکرد برگزار می‌کرد اظهار کرد: این مراسم به همت شاگردان وی و هیئت‌امنای این مسجد برگزار می‌شود.
پرتوی با اشاره به پیش رو بودن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم افزود: برگزاری این مراسم تجلیلی از مقام شامخ استاد کبیری و راهی برای تداوم تلاش‌های این استاد قرآنی است.
یادآور می‌شود: استاد سهراب کبیری قاری و پیشکسوت قرآنی چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه 6 اردیبهشت بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.
مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت این استاد قرآنی عصر امروز 10 اردیبهشت از ساعت 15:30 در مسجد جامع چالشتر شهرکرد برگزار می‌شود.

captcha