جشنواره بین‌المللی «بهار شهادت» افتتاح می‌شود
کد خبر: 3594350
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
عصر امروز؛

جشنواره بین‌المللی «بهار شهادت» افتتاح می‌شود

گروه بین‌الملل: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی «بهار شهادت» عصر امروز، 10 اردیبهشت‌ماه، به همت آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) در کربلای معلی افتتاح می‌شود.

جشنواره بین‌المللی «بهار شهادت» عصر امروز افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌‌سایت شبکه جهانی کفیل، هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و میلاد با برکت امام حسین(ع)، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی دینی ـ فرهنگی «بهار شهادت» همچون سال‌های گذشته، از عصر امروز برابر با سوم شعبان المعظم در شهر کربلای معلی آغاز می‌شود و تا پنجم شعبان ادامه دارد.
 این جشنواره با شعار «امام حسین(ع)؛ بارانی خروشان و بخششی مستمر» و با مشارکت پژوهشگران و شخصیت‌های دینی، علمی و دانشگاهی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.
در همین راستا، کمیته اطلاع‌رسانی این دوره از جشنواره دو کتاب منتشر کرده که یکی از آن‌ها مربوط به فعالیت‌های دوره گذشته این جشنواره و کتاب دیگر نیز در زمینه توصیه‌های مرجعیت دینی نجف اشرف، آیت‌الله العظمی سیستانی در حمایت از آوارگان است.
چاپ کتاب، بروشور و نشریات متنوع، هماهنگی با شبکه‌های ماهواره‌ای برای پوشش برنامه‌های این جشنواره، مصاحبه با مهمانان و رساندن انعکاس این جشنواره به مناطق مختلف جهان از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری از دیگر مأموریت‌های کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره است.
محافل و جلسات قرآنی، محافل شعری و ادبی، نمایشگاه کتاب با مشارکت ناشران کشورهای مختلف و محافل ویژه بانوان از جمله برنامه‌هایی است که برای این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده است.
captcha