برپایی موکب‌هایی از جنس اربعین در کاشان
کد خبر: 3594352
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
در ایام ولادت حماسه‌سازان کربلا:

برپایی موکب‌هایی از جنس اربعین در کاشان

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر روابط‌عمومی هیئت فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل(ع) کاشان از برپایی مراسم موکب‌هایی از جنس اربعین روز ۱۳اردیبهشت در منطقه ناجی‌آباد کاشان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سیدجعفر باغی، مدیر روابط‌عمومی هیئت فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل(ع) کاشان گفت: در ایام ولادت حماسه‌سازان کربلا، با ۱۵موکب از جنس اربعین و ایستگاه صلواتی و با نیت تداعی پیاده‌روی اربعین حسینی و سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: در این مراسم خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان توسط بیش از۱۵۰نفر از خادمان افتخاری اهل‌بیت(ع) و در قالب ارائه ۵۰ هزار بسته نذورات غذایی صورت می‌پذیرد.
باغی به برنامه‌های جانبی این مراسم نیز اشاره کرد و افزود: برپایی نماز جماعت مغرب و عشا و نورافشانی در محل پارک شهدا در کنار مراسم، ویزیت رایگان توسط پزشکان، اعزام رایگان سفر کربلا، اجرای مسابقه، اهداء جوایز و.... از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم خواهد بود.
مسئول روابط عمومی هیئت فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل(ع)کاشان به گزارش برپایی مراسم مذکور در سال قبل نیز پرداخت و افزود: در سال گذشته برپایی ۱۰موکب و ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی برای بیش از ۴۰ هزار نفر از بازدیدکنندگان مراسم در شهرک ناجی‌آباد کاشان با حضور مسئولینی از این شهرستان انجام شد.
یادآور می‌شود، مراسم «موکب‌هایی از جنس اربعین» به پاس یاد و خاطره پیاده‌روی حماسه‌ی اربعین، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت۱۹ در منطقه فاز یک ناجی‌آباد کاشان برگزار خواهد شد.
جواد کریمی
captcha