مسابقات حفظ موضوعی «نورالهدی 3» برپا شد
کد خبر: 3594401
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
به همت دارالقرآن سیدالشهداء(ع) مبارکه؛

مسابقات حفظ موضوعی «نورالهدی 3» برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن سیدالشهداء(ع) آموزش و پرورش مبارکه، مسابقات حفظ موضوعی نورالهدی 3 را با حضور دانش‌آموزان دختر برگزار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ملکی، مدیر دارالقرآن سیدالشهداء(ع) مبارکه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، دارالقرآن سیدالشهداء(ع) آموزش و پرورش مبارکه، مسابقات حفظ موضوعی نورالهدی 3(نورباران) را روز گذشته، 9 اردیبهشت‌ماه با حضور دانش‌آموزان در در امامزاده عزالدین(ع) برگزار کرد.
وی ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی، منبعی با  محتوای آیات موضوعی قرآن‌ کریم در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت که در این مدت پس از آمادگی که دانش‌آموزان پیدا کردند، مسابقات برگزار شد.
ملکی افزود: روز گذشته 1500 دانش‌آموز دختر در سه مقطع، دوره دوم ابتدائی، متوسطه اول و دوم به صورت کتبی انجام شد و امروز، 10 اردیبهشت‌ماه، دانش‌آموزان پسر در مقطع اول، دوم و سوم در حال برگزاری است. 
 وی با تأکید بر اینکه هر ساله در این مسابقات بیش از 1500 نفر برگزیده می‌شوند، تصریح کرد: نتایج مسابقات نورالهدی 3 قبل از فرارسیدن ماه رمضان اعلام می‌شود.
مدیر این مرکز قرآنی خاطر‌نشان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری اداره اوقاف شهرستان مبارکه برگزار شد.
مسابقات حفظ موضوعی نورالهدی3 برپا شد
مسابقات حفظ موضوعی نورالهدی3 برپا شد
captcha