سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3594433
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: حجت الاسلام اشجری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دژ مستحکم انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه به‌عنوان بازوان توانمند و سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی از ملت‌های مسلمان منطقه حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: روزهای آغازین ماه مبارک شعبان مصادف است با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل العباس(ع) و حضرت امام زین‌العابدین(ع) که روزهای بزرگداشت مقام «پاسدار»، «جانباز» و «آزاده» نام گرفته است.

وی نامگذاری فرخنده زادروز حضرت اباعبدالله(ع) به‌ عنوان روز پاسدار را نشان‌گر نقش ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار دفاع از ارزش‌های آن دانست و افزود: این نهاد مقدس با درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی انقلاب اسلامی همواره حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در پاسداری از اسلام، انقلاب و دستاوردهای آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی‌، حضوری سلحشورانه داشته است، تصریح کرد: حافظه تاریخی ملت مسلمان و قدرشناس ایران گواه این مدعاست که این نهاد انقلابی طی 38 سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام وظیفه و ماموریت‌های خطیر عرصه‌های دفاع و مقابله تمام‌عیار و همه‌جانبه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا،‌ رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها، لحظه‌ای از پا نایستاده و با بصیرت، بینش انقلابی و رشادت‌های خود، دشمنان را به تماشاگرانی مایوس، شکست‌خورده و سرافکنده مبدل ساخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی از آغازین روزهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی نقش مهم و موثری را در پاسداری از انقلاب و مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و همچنین هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به جمله معروف حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، متذکر شد: این فرمایش به خوبی اهمیت این نهاد مقدس را بیان می‌کند.

وی عنوان کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر انجام وظایف نظامی خود، در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سازندگی نیز حضور فعال یافت و در پیشرفت و توسعه میهن اسلامی نقش‌آفرین شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با وجود پاسداران رشید انقلاب اسلامی از هیچ‌ تهدید داخلی و خارجی هراس ندارد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با توان رزمی و امنیتی و قدرت معنوی و اعتقادی و روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی پاسداران و بسیجیان از گزند دشمن محفوظ مانده و با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری به رشد و بالندگی خود به سوی افق روشن آینده ادامه خواهد داد.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دژ مستحکم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان بازوان توانمند و سترگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور هوشمندانه و مستشاری در حمایت از مقاومت اسلامی و ملت‌های مسلمان منطقه در مقابله با تروریسم تکفیری، ضمن خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان امت اسلامی و حفظ آنان از گزند تهدید و خطر پیاده نظام‌های استکبار و صهیونیسم، امنیت پایدار را برای ایران بزرگ به ارمغان آورده است.

حجت الاسلام اشجری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پاسدار به ‌ویژه شهدای گرانقدر مدافع حرم استان گیلان، از مردم غیور دیارمیرزا خواست تا همچون گذشته با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری در راه پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی بکوشند و یادآور شد: مردم با حضور پرشور در مناسبت‌های انقلاب اسلامی و با انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری در دو انتخابات حساس و مهم پیش‌ رو ضمن ادای وظیفه دینی و ملی خود، زمینه نفوذ عناصر وابسته و خودفروخته را مسدود کرده و یوم‌الله‌ دیگری را رقم زنند.

captcha