مراسم تکریم شهید لطفعلی محسن‌بیگی برگزار شد
کد خبر: 3594444
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

مراسم تکریم شهید لطفعلی محسن‌بیگی برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: مراسم تکریم شهید لطفعلی محسن‌بیگی ، شهید شاخص بسیج کارگری استان کرمان در شرکت ذغال‌سنگ کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مختار آبادی، رئیس دفتر بسیج مستضعفین در این مراسم گفت: بزرگترین آزمایش ولایت‌مداری از صدر اسلام تا کنون در جنگ تبوک برای مسلمانان به یادگار گذاشته شده است.
وی افزود: در جنگ تبوک که فرماندهی آن مستقیما بر عهده پیامبراسلام بود گروهی از فرامین پیامبر در این جنگ تمرد کردند لذا بعد از پیروزی، زمانی که پیامبر به شهر بازگشت، مردم یکی یکی به استقبال پیامبر آمدند و به وی تبریک گفتند و البته افرادی هم که تمرّد کرده بودند آمدند و تبریک گفتند اما پیامبر به آنان بی محلی کرد و حتی به زنانشان گفت به آنان توجه نکنند و مردم هم به آنان نگاه نکردند لذا زمین بر انان تنگ شد، به کوه و بیابان فرار کردند و با بازگشت از گناه و خطایشان، توبه کردند و خداوند آنان را بخشید.
حجت‌الاسلام مختار آبادی بیان کرد: اکنون این شهدا هستند که امتحان ولایت‌مداری را با بهترین نمره قبول شدند و این شهیدان نمونه همان کارگری  بودند که پیامبر بعد از جنگ تبوک بر دستانش بوسه زد و گفت این دستها آتش جهنم نخواهند دید، اکنون نیز ولایت‌مداری با فیش‌های نجومی و بیت‌المال خواری هم‌خوانی ندارد. 
یادآور می‌شود، در خاتمه مراسم از خانواده محترم شهید لطفعلی مسحن بیگی ، برادر جانباز وی ابوالفضل محسن بیگی و ورزشکارارن کارگر با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
منبع: خبرگزاری بسیج
captcha