450 طلبه و روحانی در مساجد سمنان نماز جماعت اقامه می‌کنند
کد خبر: 3605294
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

450 طلبه و روحانی در مساجد سمنان نماز جماعت اقامه می‌کنند

گروه اجتماعی: استاندار سمنان با بیان اینکه 450 طلبه و روحانی در مساجد استان سمنان نماز جماعت اقامه می‌کنند، گفت: در بیش از ٢٥٠ دستگاه اجرایی استان سمنان نماز جماعت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمدرضا خباز، استاندار سمنان امروز در نشست شورای اقامه نماز استان در  استانداری با بیان اینکه نماز در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر گذار است، اظهار کرد: راه اندازی خانه نماز می‌تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش اخلاق‌مداری بسیار موثر باشد.
وی از راه اندازی اولین خانه نماز در سمنان با در اختیار قراردادن یک واحد توسط شهرداری به ستاد اقامه نماز این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  خانه‌های نماز باید فضایی باشد تا مردم رغبت پیدا کنند تا در این مکان‌ها حضور یابند و از مشاوره‌ها استفاده کنند.
استاندار با بیان اینکه افزایش نمازگزاران یکی از هدف‌های اصلی است، افزود : اگر تعداد نمازگزاران افزایش یابد، نماز نیز رونق پیدا خواهد کرد.
مقام عالی استان وضعیت برگزاری نماز جماعت در استان سمنان را نسبت به استان‌های دیگر مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد تا این امر مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
خباز یادآور شد: برگزاری نماز جماعت در واحدهای تولیدی را نباید از یاد برد، زیرا در واحدهای تولیدی افراد زیادی هستند که رغبت زیادی برای شرکت در نماز جماعت دارند ولی در برخی مواقع مکان مورد نیاز خود را ندارند.
450وی با بیان اینکه 450 طلبه و روحانی در مساجد استان سمنان نمازجماعت اقامه می‌کنند، گفت: در بیش از ٢٥٠ دستگاه اجرایی استان سمنان نماز جماعت برگزار می‌شود.
captcha