هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3611693
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان، روز گذشته 29 خردادماه برگزار شد.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: هفتمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان با حضور همه اعضاء در دفتر اتحادیه برگزار شد که طی این جلسه مواردی مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به مواردی که در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: در این جلسه پیرو طرحی که از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مبنی بر آموزش مدیران مؤسسات قرآنی با همکاری اتحادیه ارائه شده بود، مباحثی مطرح و مقرر شد که برگزاری این دوره‌های آموزشی پس از ماه رمضان انجام شود. این دوره‌ها با محتوای گسترده قرآنی همراه است.

خاکساری هرندی ادامه داد: مقرر شد که در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی، مجمع خیرین اصفهان نیز برای توانمند سازی مدیران خانه‌های قرآنی این دوره را به صورت رایگان با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی- مردمی استان برگزار کند.

وی به دیگر موضوعی که در این جلسه مطرح شد، اشاره کرد و گفت: با توجه به آماده سازی مقدمات کار ادغام دو اتحادیه و مدغم شدن این دو نهاد از تیر ماه، مقرر شد که مدیران عامل دو اتحادیه استان اصفهان طی جلسه ای موارد را با یکدیگر رصد کرده و آمادگی کامل جهت این مسئله صورت گیرد.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان افزود: با توجه به اینکه دوره‌های توان‌افزایی از سوی اتحادیه اصفهان برای استان‌های دیگر در حال برپایی است، مقرر شد که این دوره‌ ویژه خانه‌ها و مؤسسات قرآنی منطقه محروم استان اصفهان نیز انجام شود.

خاکساری هرندی تصریح کرد: با توجه به اعلام آمادگی که مؤسسات توانمند استان اصفهان برای ارائه خدمات به دیگر مراکز قرآنی در زمینه‌های مختلف دارند، بنا شد که اتحادیه مؤسسات قرآنی آن را جمع‌آوری و در سایت با عنوان «خدمات قابل لازم مؤسسات» بارگزاری کند که بعد از ماه رمضان این کار انجام می‌شود که مؤسسات قرآنی که دچار مشکل هزینه هستند، بتوانند از این موارد استفاده کنند.

وی به دیگر مسئله تاکید کرد و گفت: شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، بودجه‌ای را در جهت تقویت جلسات خانگی در جهت تهیه و نوسازی رحل و کتاب قرآن‌کریم در نظر گرفته است که مقرر شد بعد از ماه رمضان طی فراخوانی که اعلام می‌شود، با پر کردن فرم از سوی متقاضیان، جلسات سنتی تجهیز شوند.

هفتمین جلسه هیات مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان برگزار شد
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۵
0
0
برگزاری جلسه‌ها به ارتقاء موسسه کمک زیادی می‌کند
captcha