محفل انس با قرآن حسینیه شهدای کوی باغ زهرا(س) ۲۶ ساله شد + تصاویر
کد خبر: 3613133
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

محفل انس با قرآن حسینیه شهدای کوی باغ زهرا(س) ۲۶ ساله شد + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ: محفل انس با قرآن حسینیه شهدای کوی باغ زهرا (س) ۲۶ سال است که به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

سید مجتبی هاشمی، سخنگوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم حسینیه شهدای کوی باغ زهرا(س) شهر بوشهر از سال 1370 با حضور آقایان، بانوان و جوانان علاقه‌مند در این محل به شیوه رسمی در قالب مؤسسه قرآنی شروع به فعالیت آموزشی و ترویجی کرده است.
وی در ادامه افزود: فعالیت‌های قرآنی و برگزاری محافل انس و مسابقات قرآنی از سال 1331 مستمر در این حسینیه انجام گرفته و بسیاری از اساتید قرآنی این مؤسسه از قرآن‌آموزان حسینیه شهدای کوی باغ زهرا‌(س) بودند.
سخنگوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین شهرستان بوشهر از برگزاری جشن «شب‌های آسمانی» خبر داد و گفت: هر ساله از اعضای جوان و نوجوان جدید طرح قرآنی «شب‌های آسمانی» از سوی مؤسسه مورد تشویق قرار می‌گیرند و در ماه رمضان امسال نیز ۴۵۰ نفر قرآنی شش منطقه بوشهر از افرادی که کارت عضویت آنها بالاترین امتیاز را دارند، در مجتمع فرهنگی ۹ دي ارشاد تجلیل به عمل خواهد آمد.




































حامد فکوری
captcha