کارکنان ناجا استان البرز به مسابقات قرآنی کشوری راه یافتند
کد خبر: 3613438
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

کارکنان ناجا استان البرز به مسابقات قرآنی کشوری راه یافتند

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه بیش از هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های پلیس البرز در مسابقات حافظان قرآن کریم شرکت کردند، گفت: کارکنان ناجا البرز به مسابقات قرآنی کشوری راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین هادی پورمیرزایی با اشاره به اینکه در فرماندهی انتظامی استان البرز به توفیقات قرآنی دست‌ یافته‌ایم، اظهار داشت: ما از سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در پیاده سازی و اجرایی کردن برنامه‌های قرآنی در پلیس البرز داشتیم که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقات حافظان قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های آنان اشاره کرد که با بیش از هزار نفر شرکت کننده برگزار شد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه در راستای برگزاری مطلوب محافل انس با قرآن کریم در این ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان در نیروی انتظامی استان البرز اقدامات خوبی به عمل آمده، اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید ما قرآن را برای درمان دردها نازل کردیم و پناه بردن به قرآن موجب حفظ انسان در مقابل هجمه‌های دشمنان بوده و منبعی عظیم و ژرف برای درست اندیشیدن، تفکر و رسیدن به سعادت است، چرا که همه ما نیاز به اندیشه و تفکر قرآنی داریم.

وی افزود: برپائی مراسم قرعه کشی این مسابقات در اردیبهشت ماه سال جاری، به اهدای جوایزی همچون یک دستگاه خودرو پراید، 10 دستگاه دوچرخه، مبالغ نقدی و ارشدیت‌های اداری انجامید و به حول و قوه الهی این اقدام در آینده باشکوه‌تر استمرار دارد.

پورمیرزایی با اشاره به کسب موفقیت‌های دیگر قرآنی پلیس استان البرز، عنوان کرد: کسب رتبه نخست منطقه‌ای قرآن در ناجا و نیز راه‌یابی تعدادی از کارکنان به مسابقات کشوری نیروهای مسلح که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد از جمله این موفقیت‌ها است.

وی گفت: به نتیجه رساندن برخی از اهداف زیرساختی قرآنی در سطح رده‌های تابعه فرماندهی انتظامی استان البرز، افتتاح دارالقرآن فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ساوجبلاغ و فردیس هم از موفقیت‌ها و اقدامات شایسته‌ای است که می‌توان به آن بالید.
captcha