12 تیرماه؛ پایان فرصت مسابقه تلگرامی «صبح نزدیک است»
کد خبر: 3613568
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

12 تیرماه؛ پایان فرصت مسابقه تلگرامی «صبح نزدیک است»

گروه شبکه‌های اجتماعی: کاربران تلگرامی برای شرکت در مسابقه «صبح نزدیک است» تا روز دوشنبه، 12 تیرماه فرصت دارند، آثار خود را در بخش‌های عکس و طراحی پوستر ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مسابقه تلگرامی «صبح نزدیک است» به همت قرارگاه دانشجویی مصاف در یزد در بخش‌هایی همچون عکس و طراحی پوستر برگزار می‌شود.
حمله موشکی سپاه به داعش،  ملت ما عاشق مبارزه با صهیونیست است، آتش به اختیار و جنایات آمریکا و اسرائیل از جمله موضوعات این مسابقه تلگرامی به شمار می‌رود.
هر شرکت کننده می‌تواند در هر رشته تنها یک اثر ارسال کند و به منظور نشر حداکثری آثار ارسالی در فضای مجازی و استفاده عموم مردم از آثار؛ مبنای امتیازدهی در این مسابقه تعداد بازدید اثر ارسالی افراد است.
نحوه شرکت در مسابقه این گونه است که کاربران ابتدا یک جمله در مورد یکی از موضوعات مسابقه را انتخاب می‌کنند، جمله مورد نظر را بر روی مقوا، کاغذ، پارچه و هر شی دلخواه خود بنویسند و یا در مورد آن پوستر تهیه کنند. از متن نوشته شده بنا به سلیقه خود عکس بگیرند یا فایل پوستر طراحی شده را همراه با مشخصات به ادمین کانال @masaf_admin ارسال کنند.
پس از قرارگرفتن آثار در کانال @qmasaf نسبت به فوروارد اثر برای کانال‌ها، گروه‌ها و مخاطبان مورد نظر اقدام کنند. نهایتا بیست اثری که بیشترین بازدید را دارند، جایزه دریافت می‌کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار دوشنبه، 12 تیرماه و آخرین مهلت فوروارد آثار و جمع بندی امتیازها 14 تیرماه است. همچنین جوایز نیز شامل نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر امام حسین(ع) برای 10 نفر و فلش مموری 8GB برای 10 نفر است.
captcha