زنجان آماده برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن می‌شود
کد خبر: 3613840
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
نیک‌نام:

زنجان آماده برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: زنجان آماده برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اداره اوقاف و امور خیریه می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد نیک‌نام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: امسال شاهد برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسر قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه هستیم که در سطح استان نیز اقدامات لازم برای برگزار هرچه باشکوه‌تر این مسابقات در حال انجام است.

حجت‌الاسلام نیک‌نام با اشاره به اینکه همانند سال‌های گذشته این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مسابقات شفاهی از جمله ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی 14 تیرماه و مسابقات کتبی تفسیر، نهج‌البلاغه و حفظ موضوعی 15 تیرماه در دو بخش خواهران و برادران در سطح شهرستانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان تاکید کرد: علاقه‌مندان در رده سنی بالای 18 سال تا یک روز قبل از برگزاری مسابقات فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود، مراحل ثبت‌نام را انجام داده و در شهر زنجان نیز برای ثبت‌نام به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، طبقه همکف، واحد فرهنگی مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره 33337800 تماس بگیرند.

captcha