اعزام 306 دانش‌آموز متوسطه اول به اردوهای بنیاد علوی
کد خبر: 3613845
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
در تابستان سال جاری؛

اعزام 306 دانش‌آموز متوسطه اول به اردوهای بنیاد علوی

گروه اجتماعی: مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌جنوبی گفت: در تابستان سال جاری 306 دانش آموز دوره اول متوسطه استان به اردوهای بنیاد علوی اعزام می‌شوند.

عباس لامعی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اردوهای دانش‌آموزی، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های فرهنگی بنیاد علوی است.

وی افزود: همه ساله تعدادی از دانش‌آموزان  محروم سراسر کشور در برنامه‌های اردویی که در ایام فراغت نوجوانان برگزار می‌شود، به مدت یک هفته شرکت و از امکانات موجود در مجموعه استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌جنوبی بیان کرد: تقویت مبانی اعتقادی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی، نظم و قانون، تقویت مهارت‌های اجتماعی، مبانی زندگی اجتماعی، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف، افزایش توانایی مدیریت زندگی، مواجهه با مشکلات، تقویت روحیه تعاون و همکاری و نشاط و شادابی و خلاقیت و رشد و سربلندی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوی بنیاد علوی است.

لامعی تصریح کرد: برهمین اساس 306 نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه و مناطق کم‌برخوردار استان درقالب نه کاروان از 9 تیرماه لغایت 17 شهریورماه امسال به این اردوها اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: 56 نفر از دانش‌آموزان اعزامی را دانش‌آموزان عشایر شهرستان‌های مرزی استان تشکیل می‌دهند.

captcha