یهودی‌ستیزی در سوئیس + عکس
کد خبر: 3631191
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

یهودی‌ستیزی در سوئیس + عکس

نصب یک تابلو در ورودی یکی از هتل های سوئیس خشم یهودی ها را برانگیخت و باعث شد تا مسئولان این هتل را به یهودی ستیزی متهم کنند.

یهودی‌ستیزی در سوئیس + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شفقنا، ماجرا از این قرار بود که هتل «پارادیس آروسا» در شهر «آروسا»(Arosa)، تابلویی در ورودی این هتل نصب کرده بود که روی آن این عبارت نوشته شده بود:«از شما مهمانان یهودی هتل درخواست می شود قبل از شنا دوش بگیرید که در صورت نقض قوانین هتل، استخر به روی شما بسته خواهد شد.. از درک شما متشکریم».
انتشار این موضوع در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی خشم یهودی ها را  به همراه داشت و باعث شد تا مسئولان هتل که به یهودی ستیزی متهم شده بودند، عذرخواهی کنند.
انتشار تصاویر این تابلو در اینترنت و فضای مجازی همچنین واکنش تند دفتر گردشگری سوئیس را  به داشت و  باعث شد تا نسبت به این حادثه ابراز تاسف کند.
به گفته برخی مسئولان، واکنش های تند و خشمگینانه یهودیان و دفتر گردشگری سوئیس باشد شد تا مسئولان هتل پارادیس اروسا عذرخواهی کرده و تابلو را از جلوی هتل بردارند.
از سوی دیگر مرکز یهودیان سوئیس خواستار پلمپ هتل شده و در بیانیه ای از یهودی ها خواستند این هتل را در فهرست سیاه خود قرار دهند.
captcha