اکران فعلی سینما به موضوعاتی چون مدافعان حرم توجه ندارد
کد خبر: 3631577
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
یک تهیه کننده سینما:

اکران فعلی سینما به موضوعاتی چون مدافعان حرم توجه ندارد

گروه هنر: یک تهیه‌‌کننده سینما گفت: برخی فیلم‌هایی که روی پرده سینماها می‌رود نشان می‌دهد که موضوعاتی چون مدافعان حرم در آن جایگاهی ویزه ندارد.

امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اظهار ناراحتی از وضعیت اکران در سینماهای کشور، بیان کرد: وقتی می‌بینم برخی فیلم‌هایی که روی پرده می‌روند چه کیفیت نازلی دارند و آنگاه فیلمی چون «آوازه های سرزمین من» فرصت نمایش پیدا نمی‌کند، بسیار آزرده خاطر می‌شوم، چون در این فیلم موضوعی مد نظر قرار می‌گیرد که جامعه به شدت با آن در گیر است.

وی افزود: در این فیلم سینمایی محور داعش و جنایات آنهاست، البته مطمئناً در یک فیلم نمی‌توان به همه ابعاد جنایات آنها پرداخت، اما حداقل می‌توان بخشی از آن را تصویر کرد. با این توضیح این سوال پیش می‌آید، چرا به این فیلم فرصت نمایش داده نمی‌شود، پرسشی که مسئولان باید به آن پاسخ دهند.

این تهیه‌کننده درباره کارهایش نیز چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون در حال کار به روی فیلمنامه فصل دوم سریال «سال‌های بیقراری» هستم که فیلمنامه‌اش توسط امین بهادری نوشته می‌شود. این کار ادامه فصل نخست است و کارگردانی آن را هم کاظم معصومی بر عهده خواهد داشت.

این تهیه‌کننده گفت: دغدغه من در فیلم و سریال‌سازی اشاعه فرهنگی اسلامی – ایرانی است، برای همین هم، همه فیلم‌هایم به نوعی چنین پیامی را در خود نهان دارد. این ویژگی (موضوعات دینی) به شکل واضح‌تری در سریال «روزهای بیقراری» مد نظر قرار گرفته است.

شریفی پایان گفت:. تصویربرداری این سریال تلویزیونی از مشهد مقدس آغاز خواهد شد و در تبریز ادامه پیدا خواهد کرد.
captcha