حق مساجد به درستی ادا نمی‌شود
کد خبر: 3631741
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

حق مساجد به درستی ادا نمی‌شود

گروه سیاسی: امام‌جمعه نظرآباد با ابراز تأسف از اینکه میان دولت، دولتمردان و مساجد دیواری کشیده شده است،گفت: متأسفانه حق مسجد ادا نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام‌ جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد، 27مرداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد، اظهار کرد: پس از به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط رژیم جعلی صهیونیست، با پافشاری و مطالبه گری جمهوری اسلامی ایران در سازمان کنفرانس اسلامی و باهدف مقابله امت اسلام با اسراییل این روز به‌عنوان روز جهانی مسجد نام‌گذاری شد.
وی با تأکید بر اینکه مسجد سنگر اصلی و محوری انقلاب و کانونی برای فریاد و قیام است، گفت: متأسفانه برخی می‌خواهند مسجد یک چهاردیواری خشک و بی‌روح باشد.
محسن‌زاده در بخش دیگری با ابراز تأسف از اینکه میان دولت، دولتمردان و مساجد دیواری کشیده شده است، گفت: متأسفانه حق مسجد ادا نمی‌شود.
امام‌جمعه نظرآباد بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های بنده تشکیل امور مساجد در شهرستان نظرآباد است، گفت: مساجد شهرستان مغفول واقع‌شده‌اند و حق مساجد ادا نمی‌شود در این شهرستان با هرکسی صحبت کردیم از ادارات تا دستگاه‌های دولتی موفق نشدیم یک اتاق برای اداره‌ امور مساجد بگیریم.
وی با طرح این سؤال که آیا واقعاً حق مسجد این است و چرا نباید برای مساجد بودجه‌های مشخصی وجود داشته باشد، گفت: نباید مساجد به حاشیه رانده شوند.
محسن‌زاده در بخش دیگری به سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی اشاره کرد و گفت: این هفته یادآور فضائل فراموش‌شده، تلاش و پایداری، یادآور سختی‌ها، ساده زیستی و مسئولیت‌پذیری در مسائل بحرانی، ولایتمداری، دوری از تجمل‌گرایی، عمل به‌جای حرافی و گفتاردرمانی، توجه به دردهای جامعه و تمام ویژگی زندگی الهی و دینی است.
امام‌جمعه نظرآباد تأکید کرد: منش و رفتار شهیدان باهنر و رجایی نشان می‌دهد که انسان در عالی‌ترین مقام رسمی دولت هم باشد نباید محرومان را فراموش کند.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه طی هفته گذشته اعضا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص شدند، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام از نهادهای ذکرشده در قانون اساسی است که بازوی مشورتی رهبر عزیز انقلاب است.
این مسئول با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام گره‌گشای بسیاری از مشکلات و تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در کشور است، گفت: رهبر معظم انقلاب از سلایق مختلف سیاسی در مجمع استفاده کرده‌اند و تقریباً همه گروه‌هایی که دل درگرو انقلاب اسلامی دارند در این مجمع نمایندگانی رادارند.

captcha