مسابقات قرآن کریم شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3631747
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

مسابقات قرآن کریم شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رقابت 5454 نفر در مقاطع سنی مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، امروز جمعه 27مرداد، بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت فولادمبارکه اصفهان با رقابت 5454 نفر از کارکنان و خانواده‌های این شرکت در و بخش کتبی و شفاهی و در مقاطع سنی مختلف برگزار شد.
۴۷۷۳ نفر از در این مسابقات در بخش کتبی و 681 نفر در بخش شفاهی این مسابقات و در رشته‌های قرائت تخصصی (آیات ۱۸۹ تا ۱۹۴ سوره آل عمران)، حفظ پنج جزء اول قرآن ویژه خواهران و برادران در کلیه مقاطع سنی؛ حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در رده سنی بزرگسالان، حفظ سوره فجر تا پایان قرآن مجید ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان شرکت کردند. 
بخش کتبی این مسابقات  نیز در رشته‌های مفاهیم، اخلاق و مهدویت و اعتقادات نیز ویژه خواهران و برادران در مقاطع سنی جوانان و بزرگسالان و براساس «تفسیر سوره واقعه»، تالیف محمدعلی انصاری و کتاب «روزی حلال» تالیف محمدعلی قاسمی و کتاب «یکصد پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان(عج)» تالیف علی رضا رجالی تهرانی و کتاب «اصول دین برای همه» تالیف رضا استادی برگزار ‌‌شد.
در حاشیه برگزاری این مسابقات نیز برنامه‌های فرهنگی نظیر جنگ قرآنی مختص بزرگسالان، کودکان و خردسالان؛ مشاوره دینی؛ ایستگاه سلامت؛ نمایشگاه اقلام و محصولات فرهنگی؛ عرضه محصولات برای برنامه‌های خلاقیت در زمینه رباتیک و نرم‌افزارهای آموزش زبان برای کودکان و نوجوانان و مسابقات ورزشی برگزار  شد.

captcha