خون شهید حججی انقلاب کرد
کد خبر: 3647405
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

خون شهید حججی انقلاب کرد

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه شهید حججی با خون خود انقلابی را در کشور ایجاد کرد، گفت: شهادت‌طلبی شاخصه جوانان انقلابی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه شهید حججی با خون پاک خود انقلابی را در کشور ایجاد کرد، اظهار کرد: این انقلاب زمانی رخ داد که برخی ناهنجاری‌ها را در کشور شاهد بودیم.

وی با تأکید بر اینکه شاید عنایت خداوند متعال در حق مردم شهیدپرور ایران اسلامی بر این شد که با خون یک رزمنده و مجاهد بزرگ یک بار دیگر عاشورای 61 تکرار شود، اظهار کرد: شهید حججی با خون خود نسبت به کم‌لطفی‌ها پاسخ داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در استان همدان افزود: این شهید والامقام که نه انقلاب و نه دوران دفاع مقدس را دیده بود با صداقت و خلوص و انتخاب راه شهادت، خود را برای همیشه ماندگار کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهدای مدافع حرم، مزد و پاداش عشق و علاقه خود را دریافت می‌کنند، بیان کرد: زمانی که شهید حججی به پدر و مادرش برای حضور در جبهه مقاومت التماس می‌کند و روی دست و پای آنها می‌افتد و در سفر به مشهد مقدس شهادت را از امام رئوف می‌طلبد، خداوند نیز پاداش و مزد این عشق و خلوص را به او می‌دهد.

سردار مجیدی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهید پربرکت، تصریح کرد: امیدوارم خداوند این توفیق را عنایت کند تا بتوانیم از این فضای ایجاد شده به نفع انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نسل جوان به ویژه نسل چهارم انقلاب، پا جای پای شهدا گذاشته‌اند، گفت: دشمنان متوجه این شده‌اند که جوانان ما با چه اخلاص، انگیزه و عشقی به سوی شهادت و دفاع از دین می‌روند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با یادآوری این مهم که جوانان ما بر اساس تکلیف‌مداری به سوی شهادت می‌روند، اظهار کرد: جوانان ما آرزو می‌کنند در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام جان خود را فدا کنند؛ وجه تمایز ما با دشمنان در این امر است که ما خدا، ائمه اطهار و دین را ملاک و معیار قرار داده‌ایم نه قدرت را.
منبع: فارس
captcha