شهید حججی همواره در راه ولایت ثابت قدم بود
کد خبر: 3647454
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

شهید حججی همواره در راه ولایت ثابت قدم بود

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: شهید حججی در راه ولایت همواره ثابت‌قدم و استوار بوده است و این راه هم كه راه حب ولایت و اهل بیت(ع) است، همواره رمز موفقیت انقلاب اسلامی در طول تاریخ بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 5 مهرماه در جمع كاركنان این ناحیه از سپاه با اشاره به تشییع باشكوه شهید حججی گفت: خداوند متعال به شهید مدافع حرم محسن حججی عزت و افتخار داده است.

وی افزود: شهید محسن حججی جوانی که نه در سمت فرماندهی گردان، تیپ، لشکر، فرماندار، استاندارو یا وزیر بوده است این چنین امروز در دل همگان قرار می‌گیرد و این چیزی نیست جز عزت و افتخاری است که پروردگار الهی نصیب وی كرده است.
حاجی‌پور با یادآوری فرازهایی از شهید حججی گفت: شهید حججی در راه ولایت همواره ثابت‌قدم و استوار بوده است و این راه هم كه راه حب ولایت و اهل بیت(ع) است، همواره رمز موفقیت انقلاب اسلامی در طول تاریخ بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با تأكید بر اینكه جامعه اسلامی به امثال شهید محجسن حججی احتیاج دارد، گفت: برای اینکه به این مقام دست پیدا کنیم باید مشارطه با خداوند داشته باشیم که عبارتند از مراقبت و محاسبه نفس.
وی بیان كرد: همانطور که اصحاب امام حسین(ع) در شب عاشورا بالغ بر 1000نفر بودند و امام حسین(ع) در آن شب بیعت خود رااز یاران برداشت و آن را غربالگری كرد و آنانی که حب و عشق واقعی به اسلام و اهل بیت(ع) داشتند که همان 72 نفر بودند در صحنه باقی ماندند.
حاجی‌پور گفت: امروز جوانان انقلاب اسلامی چه در اول انقلاب جنگ هشت ساله و چه اكنون در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نشان داده‌اند که اگر آن روز در رکاب حضرت حضور نداشته‌اند ولی جانانه مقابل دشمنان در صحنه‌ها حضور دارند.

captcha